Seminar

Thought leadership på LinkedIn

Hvem vil ikke gerne være thought leader på sit fagfelt? Det vil de fleste videnstunge B2B-virksomheder, vi kender. Thought leadership kan nemlig tilføre et B2B-brand en troværdighed og synlighed, der kan være svær at opnå på andre måder. Men hvad skal der egentlig til, for at andre betragter dig eller din virksomhed som thought leader? Og hvad kan vi lære af Danmarks største LinkedIn-superstar og af andre knap så åbenlyse rollemodeller?

Opskriften på thought leadership er forskellig for forskellige personer og brands. Anders Liu-Lindberg (387.000 følgere!) har én opskrift, Jonathan Schloss fra Egedal Kommune en anden og Mikala Grubb fra Topsoe en helt tredje tilgang. Men de er alle thought leaders på hver deres felt, og vi kan lære nogle lavpraktiske trick af dem alle tre.

Thought leadership er langt mere end rækkevidde. Det handler i høj grad også om at undfange nye ideer, om at sætte dagsordener og om at flytte samtalen nye steder hen. Publicos direktør Uffe Lyngaae, der er oplægsholder på dette seminar, har fx stor LinkedIn-rækkevidde, men betragter ikke sig selv om en thought leader. NB: Det er der i øvrigt heller ingen andre, der gør. Spurgt, kunne man sige.

Hvad får du på seminaret?  
På dette seminar nørder vi ned i thought leadership-disciplinen ud fra en ganske almindelig B2B-virksomheds synsvinkel. Vi studerer danske rollemodeller og spørger blandt andet Danmarks største LinkedIn-profil, hvordan han har fået sine knap 400.000 følgere. Og hvad han bruger dem til.

Vi ser bl.a. på:

  • Danmarks største LinkedIn-profils overraskende enkle recept

  • Topsoes imponerende arbejde med at accelerere udviklingen af bæredygtigt flybrændstof via thought leadership
      
  • Hvad man kan gøre som SMV for at komme i gang

  • Hvad forskningen siger om, hvordan nye ideer og koncepter slår igennem

Vi gennemgår selvfølgelig en række eksempler fra helt almindelige B2B-virksomheder, som bedriver succesfuld thought leadership. Kom og vær med, del dine egne erfaringer. Eller vær en parasit-svamp, og sug inspiration til jeres egen indsats.

Tid og sted: 

Aarhus: Remisen, Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C

Torsdag den 24. oktober 2024 kl. 9-11. 

Publico byder på morgenmad fra kl. 8:30, så kom gerne i god tid.


København: Kosmopol Fiolstræde 44, 1171 København

Tirsdag den 12. november 2024 kl. 9-11.

Publico byder på morgenmad fra kl. 8:30, så kom gerne i god tid.

Din oplægsholder er:





Uffe-1-1
Uffe Lyngaae
Direktør

Tilmeld dig seminaret her:

Hvem er seminaret for?

Dette seminar er især henvendt til dig, der sidder som marketing- eller kommunikationsansvarlig i en B2B-virksomhed, og som gerne vil have inspiration til at hjælpe specialist-kolleger med at blive thought leaders inden for deres niche-områder. 

No show fee

Vi vil gerne udnytte pladserne og sikre, at så mange som muligt får mulighed for at deltage. Derfor tillader vi os at opkræve et no show fee på 500 kr., hvis du ikke dukker op og ikke har meldt afbud senest to dage inden det seminar, du er tilmeldt.

Vi har generelt stor søgning på pladserne til Publicos seminarer, og derfor er der rift om pladserne.

I nogle tilfælde vil du i løbet af et par dage få en mail fra os om, at du er kommet på venteliste, også selvom du først har fået vores automatiske bekræftelse på din tilmelding.

Hvis du kommer fra et konkurrerende bureau eller er selvstændig konsulent inden for kommunikation eller marketing, kan du deltage mod en egenbetaling på kr. 1.900,-  

Tak for din forståelse!