Webinaroptagelse
Automatiserede e-mail flows til B2B-virksomheden
E-mail flows til B2B-virksomheden
E-mail marketing er en nedprioriteret disciplin, som mestendels forbliver ved et sporadisk ad hoc-nyhedsbrev, som sendes ud, når der sker noget mere eller mindre spændende i virksomheden. Og det er ærgerligt!
E-mailen tillader dig nemlig at kommunikere 1:1 med den, der har udvist interesse og er blevet en del af din modtagerliste. Du har fået et samtykke til, at din virksomhed må sende markedsføringsmateriale til modtageren – og det giver en hel unik mulighed for at præsentere jeres værditilbud for modtageren direkte i deres indbakke.
På dette webinar vil vi gerne inspirere dig til at gøre mere ud af e-mail marketing, så det bliver et effektivt middel til at skabe nye leads, der kan konverteres til betalende kunder.
Vi ser på de uudnyttede afkroge af e-mail-disciplinen, som mange B2B-virksomheder negligerer eller glemmer i den daglige drift. Lavthængende frugter, der er lige til at høste og masser af automatiserede e-mails, så du kan blive ved med at høste og ligne en rockstjerne hos chefen.
Helt specifikt dykker vi ned i tre vigtige e-mail-flows, som du som B2B-virksomhed kan få stor værdi i at sætte op.
Oplægget er systemuafhængigt og bekender sig derfor ikke til nogen platform-religion. Du kan derfor godt deltage, hvis du “kun” anvender Mailchimp eller lignende systemer, der udspringer af ’nyhedsbreve’ og ikke automation. Men det er klart en fordel, hvis dit system kan sende automatiserede e-mails baseret på triggers/adfærd.
På webinaret bliver du helt skarp på, hvordan du:
- laver et komplet velkomst-flow (mere end de vanlige tre mails)
- hvordan du skræddersyr et indholdsbaseret framework til dine videnhungrende modtagere og gør dem endnu mere sultne
- hvordan du anvender conversational e-mails som flow til at starte nye dialoger op med potentielle kunder og bliver klogere på deres pains.
Dine oplægsholdere er:
|
|
Kristian Østerby |
Dennis Back Wormark |