Er det på tide at skrotte why, purpose og mission?
De færreste virksomheder er grundlagt for at redde verden. Så hvorfor er det, at vi bliver ved med at jagte højere formål i B2B-land?
De færreste virksomheder er grundlagt for at redde verden. Så hvorfor er det, at vi bliver ved med at jagte højere formål i B2B-land?
Det kan være værre at lave halvhjertet employee advocacy end helt at lade være. Esben giver sit bud på, hvilke faresignaler du skal tage dig i agt for.
AI-værktøjer med ChatGPT i spidsen kan øge både din produktivitet og kvaliteten af dit arbejde som...
Vi møder ofte organisationer, som stiller spørgsmålet: "Hvor ofte skal vi poste på sociale medier?"...
I et glohedt jobmarked er employer branding blevet et uundværligt våben i kampen om kandidaterne....
Erhvervsstyrelsen har udvalgt Publico til at producere og afvikle en kampagne om landets otte...
De fleste virksomheder har en kernefortælling som rygraden i al deres kommunikation. Men det er...
Miljøministeriet har valgt Publico til at varetage udarbejdelsen af en større analyserapport...
I de seneste år har Forbrugerombudsmanden skærpet sit fokus på vildledende markedsføring af...
Som marketingprofessionel i en B2B virksomhed har du helt sikkert opbygget et fantastisk univers af...
AI har vist sig at være en massiv kreativ spiller, der kan hamle op med de allerbedste...
Vi fortsætter listen over, hvad du skal vide i forhold til brugen af korte film - både hvad angår...