Skabeloner

Her finder du vores skabeloner. Klar til dine guldkorn

Udvalgte skabeloner

SoMe 2-0-1

SoMe-strategi på ét ark

Med skabelonen kan du samle dine SoMe-indsatser på et enkelt ark, som giver overblik og letter den videre formidling af din SoMe-strategi. Samtidig er det nemt at overbevise dine kollegaer, fordi de ikke skal gennemlæse bunkevis af papirer og bilag for at forstå strategien.

billede til k-strategi på et ark-3-1-1

Kommunikationsstrategi på ét ark

Har I haft en tendens til at skrive lange Word-dokumenter med mange bilag, som bare ender som et skuffedokument, der aldrig bliver brugt? Så kan svaret være at hente denne one-pager, hvor du indtaster de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Saml din kommunikations- eller marketingstrategi på ét ark.

Skabeloner

K-strategi på et ark forside

Kommunikationsstrategi på ét ark

Har I haft en tendens til at skrive lange Word-dokumenter med mange bilag, som bare ender som et skuffedokument, der aldrig bliver brugt? Så kan svaret være at hente denne one-pager, hvor du indtaster de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Saml din kommunikations- eller marketingstrategi på ét ark.

kandidatpersona_content_offer (1)

Skabelon til kandidat-personas

For at få succes med employer branding er det derfor vigtigt at gå fra en one-size-fits-all-indsats til at arbejde med målrettede indsatser mod de allervigtigste kandidatgrupper

SoMe 2.0

SoMe-strategi på ét ark

Med skabelonen kan du samle dine SoMe-indsatser på et enkelt ark, som giver overblik og letter den videre formidling af din SoMe-strategi. Samtidig er det nemt at overbevise dine kollegaer, fordi de ikke skal gennemlæse bunkevis af papirer og bilag for at forstå strategien.

Skærmbillede 2023-11-12 154816

Prompt cheat sheet

Med vores Prompt cheat sheet får du et overskueligt ark med vores bedste fifs til, hvordan du formulerer prompts, der serverer de bedste og mest præcise resultater.

Kundesrejseskabelon_1

Skabelon til kunderejsen

Ved at kortlægge dine potentielle kunders kunderejse kan du levere præcist det indhold, der skubber dem videre i deres beslutningsproces for til sidst at trække dem ind i folden som betalende kunder. Værsgo'!

Skærmbillede 2019-05-09 kl- 19-10-19

Skabelon til den gode contentplan

En velsmurt contentplan er et af de vigtigste styringsredskaber i din hverdag som marketingperson. Og hvorfor lave din egen helt fra bunden, når du bare kan bruge vores skabelon og tilpasse den efter dine behov. Hent vores skabelon til den gode contentplan, og få kontrol over dit indhold.

Personagrafik

Persona-skabelon

Enhver inbound marketing-indsats begynder og slutter med personaer. Inbound marketing handler nemlig om at distribuere det rette indhold til den rette modtager på rette tid og sted. Denne skabelon gør det nemt for dig at tegne jeres unikke personaer.

manusskabelon forside

Manusskabelon til video

Der kan være mange bolde i luften, når du skal optage video. Derfor får du her vores manus-skabelon, som vi selv bruger, og som altid er en god ’lille hjælper’ at have ved hånden. I det simple Excel-ark kan du strukturere al indholdet i din video – både speak, rekvisitter, grafik og ikke mindst tiden.

smart mål forside

Skabelon til SMART-mål

Sæt smarte mål for din content marketing. SMART-mål sikrer, at dine marketingmål rent faktisk er målbare, og at du kan bruge dem til at justere og prioritere dine indsatser. Hent en gratis skabelon, der gør det nemt at holde styr på målsætningen.

Kriseskabelon

Quick-guide til krisekommunikation

Krisekommunikation er en svær disciplin, og der er ingen facitliste til håndtering af en krise. Vi har derfor lavet en quick-guide til krisekommunikation, der kan hjælpe dig gennem nogle vigtige overvejelser i forhold til valg af retning i din krisehåndtering.

1-1

Guide til strategisk, digital distribution

Det gode indhold, som vi bruger så mange ressourcer på at lave, skal også ud at leve. Derfor har vi lavet en guide, du kan bruge som hjælp til at designe din distributionsstrategi, hvor dine owned, earned og paid kanaler arbejder sammen med optimal effekt.

2021-09-20 14_05_42-Roadmap og tjekliste til fusionskommunikation-pdf og 2 flere sider - Arbejde - M

Roadmap og tjekliste til opkøbs- og fusions-kommunikation

Her får du et roadmap og en tjekliste for fusionskommunikation, der visualiserer hele processen og giver overblik over de forskellige faser og opgaver. Vi håber, at du kan bruge den som et godt udgangspunkt, hvis du selv skal i gang med at kommunikere om et opkøb eller en fusion.

Issues management skabelon-1

Handlingsplan til issues management

Hent vores færdige skabelon i Word-format, som hjælper dig med sidste del af issues management-processen, hvor du skal lave handlingsplaner for, hvordan I vil håndtere de alvorligste issues, din organisation kan komme ud for. Du skal bruge en handlingsplan for hvert issue.

Årshjul til LP

Skabelon til årshjul for B2B-virksomheden

Med denne Excel-skabelon får du et årshjul i to versioner; et udførligt skema med plads til meget data og et visuelt solstrålediagram til de mere overordnede linjer. Måske skal du kun bruge det ene eller det andet, eller måske kan du se fidusen i at have begge versioner i spil. You decide!

den gode jobannonce forside

Sådan skriver din gode jobannonce sig selv

Skabelonen her gør dig næsten i stand til at skrive en stærk, appellerende jobannonce – helt uden at du kommer til at svede det mindste over tasterne. Den er fyldt med eksempler, der er lige til at kopiere.