Skabelon
Hent din kunderejse-skabelon
Skab overblik over, hvor i beslutningsprocessen dine kunder befinder sig: Kortlæg kunderejsen
...Og gør det nemmere at skræddersky budskaber, der besvarer de spørgsmål dine kunder måtte have, uanset hvor i beslutningsprocessen han eller hun befinder sig.
Det vigtigste er, du allerede har kortlagt dine kunders personaer og ved, hvem dine kundeprofiler er. Herfra er skabelonen dit praktiske arbejdsredskab til at identificere og følge op på, hvor på kunderejsen dine kunder befinde sig, så dine budskaber passer som fod i hose til lige netop den "destination" på rejsen, de er nået til.
Skabelonen illustrerer en tredelt rejse fra udvidende til overvejende til beslutsom, der hver illustrerer forskellige behov hos din persona. Det er derfor vigtigt, at du på forhånd har indsamlet information om dine personaer, for at kunne matche dem til én eller flere af de tre faser.
Du udfylder blot formularen, så kvitterer vi med skabelonen, der giver dig et godt udgangspunkt for at imødekomme dine personas behov med den type content, de har brug for, på forskellige steder i deres kunderejse.
Vil du lære mere om den digitale kunderejse? Så læs disse to artikler:
Hvad er inbound marketing? Få hele overblikket her
Lad kunderne komem til dig med inbound sales
Hvis du synes, at det virker som en uoverkommelig opgave at kortlægge din kunderejse, så tag kontakt til os. Det er det, vi gør, hver eneste dag.