Skabelon

Hent skabelonen til kommunikationsstrategi på én side

Marketingstrategi eller kommunikationsstrategi: Saml din strategi på ét ark

Der er mange muligheder, når du skal have din gennemarbejdede kommunikationsstrategi til at bundfælde sig i resten af organisationen. Du kan danse din strategi ud, du kan skrive lange Word-dokumenter med en endeløs række af bilag – direkte til skuffen, eller du kan vælge et helt tredje format.

Det vigtigste er, at du vælger et format, du kender, stoler på, nemt kan vende tilbage til – og som giver dig et samlet overblik.

Kommunikationsstrategi på et ark_2

 

Med denne skabelon til en strategi-one pager får du netop det – overblik. Og samtidig får du et praktisk arbejdsredskab til at følge op på din strategi i hverdagen.

I skabelonen indtaster du de informationer, som du er kommet frem til i din strategiproces. Dit strategi-dokument beskriver indsatser, du skal fokusere på i de forskellige kanaler for at nå dine mål - baseret på din nuværende viden.

Herunder forklarer seniorrådgiver og kontaktchef, Thomas Mandrup, hvordan I med fordel kan bruge kommunikationsstrategi på et ark som et supplement til jeres lange strategidokument.

Du udfylder blot formularen, så kvitterer vi med skabelonen, der giver dig et godt udgangspunkt for at få din marketing- eller kommunikationsstrategi ud og leve. Når du henter skabelonen, sender vi dig 8 opfølgende mails med tips til, hvordan du kommer i gang med at arbejde med din kommunikationsstrategi.

Hent skabelonen til at lave din kommunikationsstrategi på én side