Skabelon
Bliv skarpere på jeres brand-position
Øvelser: Sådan får I en skarp brand-position
Kortlæg jeres konkurrentsituation, find jeres unikke styrkeposition – og gør det klart, hvorfor kunder og kandidater skal vælge jer. Det er ikke helt enkelt, men vi har gjort arbejdet lettere for jer med tre øvelser.
En lysende klar brand-positionering skaber retning internt og øget kendskab over for kunder, potentielle medarbejdere og samfund. Positionen hjælper dig med at holde fokus på jeres kernesegmenter – og leverer en række USP’er til salg, et stærkt grundlag for visuelle beslutninger og et skærpet afsæt for nye produkter og services.
I ét enkelt ark har vi samlet tre relevante øvelser, der hjælper med at finde frem til den skarpeste brand-position.
Udfyld formularen her på siden, så sender vi fluks et Excel-ark i din retning, så du kan komme i gang med det samme!
Hvis du vil vide lidt mere, om hvordan øvelserne skal bruges, vil vi anbefale dig at downloade vores workbook om brand-positionering her.
Se også, hvordan vi hos Publico griber det an, når vi hjælper kunder med brand-positionering – og hvad det typisk vil koste.