E-bog
Sådan kommer du i gang med din brand-positionering
Hvis I lykkes med at positionere jeres forretning rigtigt, ved målgrupperne, hvorfor de skal vælge jer frem for konkurrenterne. Få en trin-for trin guide til at komme i gang med at finde jeres position og aktivere jeres brand.
En lysende klar positionering skaber retning internt og et stærkere brand eksternt med øget kendskab hos kunder, potentielle medarbejdere og det omkringliggende samfund. Positionen hjælper dig med at holde fokus på jeres kernesegmenter – og leverer en række USP’er til salg, et stærkt grundlag for visuelle beslutninger og et skærpet afsæt for nye produkter og services.
Med vores workbook får du en trin-for-trin guide til, hvordan du skaber en tydelig, differentierende positionering. De fem trin har udvalgte øvelser eller skemaer undervejs, som du med fordel kan udfylde – så spids blyanten!
Udfyld formularen her på siden, så sender vi fluks et Excel-ark i din retning, så du kan komme i gang med det samme!
Hvis du vil gå direkte i kast med øvelserne i workbooken, finder du dem her.
Se også, hvordan vi hos Publico griber det an, når vi hjælper kunder med branding og positionering – og hvad det typisk vil koste.