E-bog

Sådan kommer du i gang med din brand-positionering

Hvis I lykkes med at positionere jeres forretning rigtigt, ved målgrupperne, hvorfor de skal vælge jer frem for konkurrenterne. Få en trin-for trin guide til at komme i gang med at finde jeres brand-position.

En lysende klar brand-positionering skaber retning internt og øget kendskab over for kunder, potentielle medarbejdere og samfund. Positionen hjælper dig med at holde fokus på jeres kernesegmenter – og leverer en række USP’er til salg, et stærkt grundlag for visuelle beslutninger og et skærpet afsæt for nye produkter og services.

Med vores workbook får du en trin-for-trin guide til, hvordan du skaber en tydelig, differentierende brand-position. De fem trin har udvalgte øvelser eller skemaer undervejs, som du med fordel kan udfylde – så spids blyanten!

Forside - workbook

Udfyld formularen her på siden, så sender vi fluks et Excel-ark i din retning, så du kan komme i gang med det samme!

Hvis du vil gå direkte i kast med øvelserne i workbooken, finder du dem her.

Se også, hvordan vi hos Publico griber det an, når vi hjælper kunder med brand-positionering – og hvad det typisk vil koste.

Udfyld formularen, og hent workbook'en