Webinaroptagelse
Adfærdsdesign i copywriting
Hungrer du efter nye, konkrete redskaber til dit copywriter-penalhus? Så er du landet det helt rigtige sted.
Du er praktikeren, der skal forvandle virksomhedens formål til klikbare budskaber, som målgruppen handler på. Og nu får du en kærkommen hjælpende hånd til eksekveringen – for vi går HELT ned i adfærdsdesigner(skole)tasken og finder de konkrete værktøjer frem.
Vi giver dig en introduktion til forskningen i menneskelig adfærd og omformer det til letanvendelige eksempler, principper og redskaber, du kan tage i brug i din næste tekstopgave som copywriter.
Til dette 40 minutters webinar får du:
- En håndfuld relevante menneskelige bias, du skal kende til (altså små skævheder, hvor vi mennesker ikke opfører os rationelt)
- To håndfulde adfærdsprincipper, du kan benytte i din copywriting
- Tre konkrete cases og eksempler på før-og-efter-forvandlingen.
Og bagefter? Ja, så er det din tur til at forvandle verden (og dine tekster) til det bedre.
You can do it 💪
Varighed: 40 minutter
Dine oplægsholdere er:
|
|
Simon Krag Linde |
Esben Würtz Sørensen |