Webinaroptagelse

Tone of Voice for B2B-brands

På dette webinar får du vores bedste råd til, hvordan du som videnstærk B2B-virksomhed finder din unikke brandstemme, der skiller dig ud fra dine slipsebærende (og i øvrigt p**** irriterende) konkurrenter.

 

Tone of Voice handler om at forme din brandidentitet gennem måden, du henvender dig til din målgruppe: Hvilke ord du bruger. I hvilket tempo. På hvilke kanaler. Og hvordan tonen adskiller sig fra kunde til kunde.

Men det er lettere sagt end gjort. Mange B2B-brands kæmper med at ryste den seriøse, højpandede og (let’s face it) dødkedelige brandstemme af sig, når de kommunikerer. Måske fordi de er bange for at blive opfattet som uprofessionelle, hvis de skruer ned for lixtallet og masserer mere liv og kant ind i deres kommunikation.

Og netop derfor skal du identificere din Tone of Voice. Fordi du ikke vil forveksles med konkurrenten. Fordi du skal vinde din målgruppes tillid. Og fordi du gerne vil sikre konsistent kommunikation på tværs af dit brandunivers.

Den gode nyhed er, at din Tone of Voice allerede findes. Du skal bare have de rigtige værktøjer til at grave den frem og lære, hvordan du bruger den.

Hvis du er nået hertil og stadig vil vide mere, skal du tune ind på vores webinar, hvor Karen giver dig en gigantisk håndsrækning til, hvordan du finder netop din Tone of Voice.

På webinaret får du blandt andet indblik i:

  • tone of voice-disciplinen i en B2B-kontekst
  • vigtigheden i at identificere din Tone of Voice
  • redskaber til at finde netop dit brands Tone of Voice
  • cases, eksempler og do’s & don’ts

 

Dine oplægsholdere er:




Karen_rund_PNG



 

 

 

Karen Johanne Iversen
Kommunikationsrådgiver

 

Læs også: Sådan skriver Publico for B2B-virksomheder og andre vidensstærke organisationer

Få adgang til webinaret her: