Webinaroptagelse

Er din virksomhed rustet til krisekommunikation?

Krisekommunikation med corona-twist - er din virksomhed rustet til en krisesag?

Efter flere år med opgangstid og succesoplevelser har du måske glemt kommunikationshåndværket bag den gode krisehåndtering. Men hvert år oplever et antal danske virksomheder at blive ufrivilligt midtpunkt i en krisesag, og corona-krisen har – desværre – igen bragt fyringer, konkurser og andre kriser frem i nyhedsmediernes overskrifter. Så måske er det tid til at få opfrisket dine skills?

På dette webinar tager vi et kig på krisernes DNA og giver et bud på forskellige strategier for krisekommunikation. Og så ser vi på de særlige betingelser, som coronaen sætter for virksomhedernes kommunikation lige nu.

Med en blanding af teori og konkrete cases tager vi fat på:

  • Hvilke faktorer kan udløse en krise eller en shitstorm?
  • Krisens DNA – hvordan forløber en typisk krise?  
  • Hvilke strategier er der til at håndtere krisen – og hvornår skal man vælge hvad?
  • Hvordan kan virksomheden forberede sig, så konsekvenserne af en eventuel krise minimeres?
  • Corona-kommunikation: Hvilke særlige betingelser sætter corona-krisen for din virksomheds kommunikation?

Varighed: 1 time

 

Din oplægsholder er:




thomas m 2021-modified



 

 

 

Thomas Mandrup
Kontaktchef og seniorrådgiver

 

Udfyld for at hente webinaroptagelsen