Webinaroptagelse

Facebook-annoncering for B2B-virksomheder

Sådan kommer du i gang med annoncering på Facebook

Kom til webinar med Publico Kommunikation. Her får du gode råd om, hvorfor du som B2B-virksomhed bør bruge annoncekroner på Facebook – og hvordan du bedst bruger kanalen, så den skaber værdi for dit brand.

Lange salgscyklusser, komplekse købsbeslutninger og nørdede dimsedutter rimer ikke just på memes, kattevideoer og tante Odas familiealbum (Hvad!?, ser dit Facebook-feed ikke sådan ud?).

Men med mere end 2,41 milliarder månedlige brugere på verdensplan, et setup, hvor man kan kommunikere direkte med sine følgere, samt et yderst veludviklet annoncemodul, rummer de sociale medie et stort marketing-potentiale for B2B-virksomheder.

Yes, we said it.

Facebook kan være et utroligt frugtbart hav at fiske i – også hvis man fisker efter B2B. Det handler blot om at vide, hvordan man skal bruge kanalen og ikke mindst annonceplatformen.

På dette webinar sætter vi derfor spotlight på annoncering på Facebook for den videnstunge B2B-virksomhed. Vi vil i løbet af webinaret dele ud af best practice-tips til annoncering samt give et case-eksempel, så du sidder tilbage med nogle konkrete indsigter ved dit skrivebord.

På dette korte webinar snuser vi til:

  • hvordan du kommer i gang med at annoncere på Facebook
  • hvordan du opsætter kampagner i Facebooks Annonceadministrator
  • hvilke elementer en annonceindsats består af, når du arbejder i Facebooks Annonceadministrator.

Webinaret er for dig, der sidder i en kommunikations- eller marketingafdeling, og som enten har en ambition om at komme i gang med at annoncere på Facebook, eller som allerede har en smule erfaring med annoncering på kanalen, men som gerne vil have nogle indspark til, hvordan du kan forbedre indsatsen.

Du udfylder blot formularen, og så kvitterer vi med et link på webinardagen. Go! Go! Go!

 

 

Din oplægsholder er:




Signe_sundbæk_ahler-1



 

 

 

Signe Ahler
Digital konsulent

 

Udfyld for at hente webinaroptagelsen