Seminar

Employee Advocacy – aktivér kollegerne som ambassadører

Employee Advocacy handler om at motivere og engagere kolleger til at dele historier og perspektiver fra deres arbejdsliv, dele viden og måske endda indtage en rolle som thought leader – på deres personlige profiler på sociale medier.

Disciplinen er efterhånden et hot topic inden for markedsføring, kommunikation og employer branding – og med god grund. For mens virksomhedsprofiler på LinkedIn har trange kår, stormer de personlige profiler frem. Den seneste algoritmerapport viser, at personlige profiler har 10 gange større rækkevidde end virksomhedsprofiler.*

Men det er lettere sagt end gjort at få kollegerne til tastaturet. Det er der heldigvis råd for.

Vores kommende seminar om Employee Advocacy er for dig, der gerne vil i gang med at drive Employee Advocacy i din organisation – eller for dig, der allerede er startet, men savner inspiration til, hvordan du bedst griber arbejdet an.

På seminaret klæder vi dig på med konkret viden og idéer til, hvordan du kan arbejde med Employee Advocacy – og vi deler rundhåndet ud af vores erfaringer fra de organisationer, både private og offentlige, som vi har hjulpet i gang med disciplinen.

På seminaret får du blandt andet indblik i:

  • hvornår Employee Advocacy er en god idé

  • hvilke muligheder der findes for forskellige ambitionsniveauer

  • hvordan du kommer godt i gang

  • hvad der skal til for at lykkes

  • hvilke gode eksempler, vi kan lære af.

Vi har stort fokus på LinkedIn, men vi dykker også ned i, hvilke andre kanaler der kan bringes i spil i et ambassadørprogram.

*LinkedIn Algorithm Insights Report 2025 udgives af konsulentfirmaet Just Connecting, som Richard van der Blom står bag. Du kan få adgang til første kapitel af rapporten gratis her.

Tid og sted: 

København: Auditoriet, Kosmopol, Fiolstræde 44, 1171 København

Torsdag den 4. september 2025 kl. 9-11. 

Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30 

Aarhus: Remisen, Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus C

Tirsdag den 16. september 2025 kl. 9-11. 

Publico byder på morgenmad fra kl. 8.30 

Dine oplægsholdere er:

 



LivSoelbergAndersen_rund (2)

Kathrine_rund_PNG
Liv Soelberg Andersen
Udviklingschef, rådgiver & partner 
Kathrine Graugaard
Kommunikationsrådgiver & partner

Tilmeld dig seminaret her:

Hvem er seminaret for?

Seminaret henvender sig til dig, der arbejder med kommunikation, markedsføring eller employer branding i videnstunge organisationer – enten i en B2B-virksomhed eller en offentlig organisation. 

No show fee

Vi vil gerne udnytte pladserne og sikre, at så mange som muligt får mulighed for at deltage. Derfor tillader vi os at opkræve et no show fee på 500 kr., hvis du ikke dukker op og ikke har meldt afbud senest to dage inden det seminar, du er tilmeldt.

Vi har generelt stor søgning på pladserne til Publicos seminarer, og derfor er der rift om pladserne.

I nogle tilfælde vil du i løbet af et par dage få en mail fra os om, at du er kommet på venteliste, også selvom du først har fået vores automatiske bekræftelse på din tilmelding.

Hvis du kommer fra et konkurrerende bureau eller er selvstændig konsulent inden for kommunikation eller marketing, kan du deltage mod en egenbetaling på kr. 1.900,-  

Tak for din forståelse!