Blog
Ny e-bog om inbound marketing for B2B-virksomheder
Skrevet af
Jacob Trier
Er du en af de typer, der både mangler læsestof OG varme leads til salgsafdelingen? Slå to fluer med et smæk med vores guide til inbound marketing for B2B-virksomheder.
I dag har den typiske B2B-kunde taget mellem 50 og 70 procent af købsbeslutningen, inden vedkommende tager den første kontakt med din virksomhed. Derfor gælder det om at være til stede med de rette svar fra det første øjeblik, hvor den potentielle kunde begynder sin research online.
I e-bogen om inbound marketing for B2B-virksomheder får du svaret på, hvordan du ved hjælp af inbound marketing og værktøjer som HubSpot tiltrækker flere kvalificerede leads med godt indhold, lukker handlen og måler effekten.
E-bogen leverer bl.a. også svar på følgende spørgsmål:
- hvad sammenhængen er mellem content marketing og inbound marketing?
- hvordan kan B2B-virksomheder bruge inbound marketing til at tiltrække flere leads?
- hvilke værktøjer skal du bruge for at komme i gang med inbound marketing?
E-bogen er skrevet med tanke på dig, der allerede arbejder med content i din markedsføring, og som gerne vil gøre det mere systematisk og målrettet.