Inbound Marketing-kampagne – fra A til Z
Er du helt grøn udi marketing automation, lead-generering og datadrevet content marketing, har du måske brug for en startpakke, der får jer godt i gang med HubSpot Marketing Hub. Hvis du allerede har tjek på konverteringsstier, personas og SEO, har du måske blot brug for hjælp til enkeltdele af din inbound-strategi. Det er op til dig.
Vi kan fx hjælpe med:
Analyse
Vi kigger på din virksomheds webtrafik, kanaler, konverteringsstier og indholdsarkiv:
Workshop
Vi samler din virksomheds salgs- og marketingteam til en workshop, hvor vi på baggrund af analysen arbejder os frem til jeres idealkunder og deres sandsynlige rejse fra ukendt til kunde samt deres research-adfærd på denne rejse. Det indebærer fx:
Strategi
Vi samler alle indsigter i en rapport med præcise anbefalinger og en konkret plan for en pilotkampagne.
Uddannelse/kursus i HubSpot
Vi sender jeg godt på vej med uddannelse i brug af HubSpot-platformen for både nye og erfarne brugere:
- Undervisning i inbound marketing som metoden og planlægning af inbound-kampagner
- Kursus i HubSpot for marketing
- Kursus i HubSpot for salg
Eksekvering
Vi udarbejder indhold til jeres kampagne og gør den klar til distribution på jeres digitale platforme. Det kan blandt andet indebære:
Digital marketing
Vi puster liv i kampagnen på alle relevante kanaler ved hjælp af e-mail og annoncering:
Måling
Endeligt hjælper vi med at måle på, hvordan kampagnen performer. Her snakker vi fx:
- Løbende afrapportering
- Web-statistik (Trafik, CTR m.v.)
Løbende support og sparring til jeres arbejde med HubSpot
Når I har indkøbt HubSpot-softwaren, sørger vi for, at I får fuldt udbytte af jeres CRM-platform - bl.a. med:
- Klippekort på løbende HubSpot-support
- Sparring på eller undervisning i avanceret brug af HubSpot - herunder lead-scoring, automation flows m.m.
- Sparring på salgsafdelingens processer og HubSpots understøttelse af salgsarbejdet