Seminar on-demand: De største marketingtendenser for CMO'en i 2026
Se vores seminar on-demand, hvor Kristian og Esben guider dig igennem de vigtigste marketingtrends for 2026.
Se vores seminar on-demand, hvor Kristian og Esben guider dig igennem de vigtigste marketingtrends for 2026.
Ved at opprioritere kvalitative indsigter kan I opnå reel forståelse og aha-indsigter bagom tallene – her får du fem overraskende gevinster og tre eksempler fra virkeligheden.
I en tid, hvor AI-tekster og skamløs selvpromovering på LinkedIn risikerer at udvande troværdigheden hos virksomheder og personer, handler personlig branding om at opbygge tillid gennem ægte værdier, faglighed og personlighed. Ikke om at råbe højest.
Er du leder i en mellemstor dansk virksomhed? Og er du træt af kun at få evalueret jeres kommunikation i LinkedIn-likes og website-klik – hvis effekten overhovedet dokumenteres? Her er seks pointer, du bør tale med dit kommunikations- eller marketingteam om.
Med sine praktiske gulvløsninger har Timberman specialiseret sig i at levere træ-, vinyl- og korkgulve, der passer til nutidens livsstil og behov. Timberman tog kontakt til Publico, og det har udviklet sig til en styrket brandposition, et fast samarbejde og en god relation.
Lad os være ærlige. Sådan lyder taglinen i den kampagne, Publico har udrullet for Horsens Kommune i efteråret 2024. Kommunen drømte om at styrke deres employer brand og tiltrække endnu flere dygtige pædagoger og social- og sundhedsassistenter.
Publico har løst opgaver for Troldtekt siden 2005. Undervejs har formen på leverancerne ændret sig fra tryksager til online medier. Men den gode relation er der ikke rykket ved.
Mangel på kvalificeret arbejdskraft og konkurrence fra den private sektor er blandt de udfordringer, Region Midtjylland kæmper imod, når det kommer til tiltrækning af medarbejdere. Publico har hjulpet regionen med at styrke sin employer branding.