Der er gang i hjulene hos Hoyer Motors, der leverer elektromotorer til marine-, vind- og industrikunder over hele kloden. Kundeporteføljen er international, så tungen skal holdes lige i munden, når der skal kommunikeres til kunderne på både dansk, tysk, engelsk og kinesisk.
Samarbejdet med Hoyer Motors bygger på en langvarig relation, hvor Publico i over et årti har hjulpet Hoyer med kommunikation til kunder, samarbejdspartnere og øvrige kontakter.
Med teamet fra Publico som rådgivere og håndværkere har Hoyer Motors fået optimeret processen omkring de digitale nyhedsbreve, som bliver sendt ud til hele verden i flere forskellige sprogversioner. Her leverer vi en god blanding af forretningsindsigt, produktnyheder, kundecases samt de helt tunge tekniske guides.
Når Hoyer Motors komplekse og komplicerede teknologier bliver formidlet gennem let spiselig kommunikation, er det med til at skabe synlighed om Hoyers Motors forretning og positionere dem som en virksomhed en stor indsigt i markedet.
Fingeren på kundernes puls
Siden 2015 har Publico gennemført årlige kundetilfredshedsundersøgelser for Hoyer Motors. Her har vores rolle været at sparre om spørgerammen, udsende survey, indsamle besvarelser samt analysere og kondensere resultaterne i en rapport, der inkluderer sammenligning med tidligere års undersøgelser.
Ved at måle kontinuerligt på de samme parametre – med små justeringer – kan vi netop benchmarke Hoyer-kundernes tilfredshed år for år. Det giver Hoyer Motors en dybere indsigt i kundernes behov og en strømpil på virksomhedens overordnede performance.
Du kan læse mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med e-mail marketing lige her.
Se også: