Blog

Bosætningsstrategi: Vejen valgte Publico

Vejen Kommune valgte Publico til at stå for ny bosætningsstrategi og kommunebranding. I et treårigt samarbejde skal hjælpe med at tiltrække 44.000 nye borgere.

Vejen Kommune har besluttet at intensivere sin indsats for at synliggøre kommunen og tiltrække nye borgere. Derfor skal der over de kommende år igangsættes indsatser inden for branding og bosætning 

Vejen Bosætningsstrategi

Det overordnede mål for indsatsen er, at kommunen skal huse 44.000 borgere i 2020, og at kendskabsgraden skal øges.

Vejen Kommune har efter en tilbudsrunde med tre inviterede bureauer valgt at indgå en 3-årig samarbejdsaftale med Publico. Vores rolle bliver at fungere som strategisk kommunikationsrådgiver og kampagneudvikler i tæt samarbejde med kommunens politisk ledede styregruppe.

Vi er særdeles stolte og glade over at have vundet opgaven, som vi allerede er i fuld gang med.

Læs meget mere om bosætningsstrategi og kommunebranding her.

Kontakt Liv, hvis du vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe i jeres kommune.