Webinaroptagelse
Kickstart - eller finpuds - din e-mail marketing-strategi
Det er 37 år siden, den første e-mail landede i en dansk indbakke. 37 år…! Al logik i den teknologiske verden siger, at e-mail som distributionsteknologi for længst burde være gået samme vej som Minidiscs, Second Life, Crocs og DAB uden +.
Men e-mail marketing og ikke mindst nyhedsbrevet som medie er still going strong.
Automatiseringsteknologi – i daglig tale marketing automation – og smart brug af data har nemlig pustet nyt liv i e-mail marketing og nyhedsbrevet som B2B-kanal.
Med marketing automation kan du nemlig skræddersy din e-mail-kommunikation til din målgruppe, deres placering i købsrejsen og deres forskellige interesser. Og vupti! Så blev dit nyhedsbrev relevant igen.
Er din e-mail marketing-strategi 37 år gammel – eller måske bare 10 år? Eller er du slet ikke kommet i gang endnu? Så skulle du tage at tune ind, når Publico holder webinar om e-mail marketing onsdag den 16. september – på din skærm.
På webinaret får du:
-
inspiration til at kickstarte din strategi (eller til at finpudse den, du har)
-
lavpraktiske tips til bl.a. frekvens, indsamling af permissions og indhold
-
gode eksempler på automatiserede e-mail-flows, der virker
-
nørdesnak om segmentering, personalisering og brug af data.
Varighed: 40 minutter
Dine oplægsholdere er:
|
|
Casper Svoldgaard |
Liv Soelberg Andersen |