Webinaroptagelse

Sådan serverer du dine PR-historier for medierne

På dette webinar giver vi dig gode råd om, hvordan du griber PR-indsatsen rigtigt an, med fokus på distribution, indsalg og opfølgning. For med grundigt forarbejde og den rette tilgang kan du øge dine chancer for at trænge igennem til medierne markant.

 

Du har en skarp historie fra din organisation eller virksomhed, der vil være guf for en sulten journalist. Pressemeddelelsen er skrevet, kilderne medietrænet og direktøren sidder klar ved telefonen.

Men hvordan får du serveret historien, så den fanger mediernes opmærksomhed og bliver valgt frem for alle de andre henvendelser, der hver dag vælter ned over redaktionerne?

Det fortæller vi dig på vores PR-webinar, der har fokus på distribution og kontakten til medierne.

Under webinaret får du:

  • viden om hvem du skal kontakte, hvornår og hvordan du skal gøre det
  • tips til telefon-pitch, opfølgning og masseudsendelser
  • indsigt fra konkrete cases blandt Publicos kunder
  • råd og vejledning fra to garvede PR-folk, der har fået historier i alt fra små lokalaviser til TV og de landsdækkende dagblade
  • slides og optagelse af hele seancen tilsendt efter webinaret.

Varighed: 40 minutter

 

 

Dine oplægsholdere er:




publico_jacob_2021-modified-1



 

 

dennis

 

Jacob Trier
Kommunikationsrådgiver

Dennis Christensen
 Kommunikationskonsulent

Få adgang til webinaret her: