Hvordan hjælper vi jer i gang med ABM?
Et ABM-program kræver strategisk planlægning (måske en software-opgradering) og et tæt samarbejde mellem salg og marketing i din virksomhed. Du kan bruge os til at guide dig igennem trinene – eller varetage dem – fra planlægning til eksekvering:
#1 Ønskekunderne
Vi hjælper dig med at definere din virksomheds kundeemner og udarbejder en ønskeliste kategoriseret efter potentiale og ’lead-score’. Herefter identificerer vi beslutningstagere, indsamler data og adfærd på dem og finder indgange til at skabe kontakt.
#2 Skræddersyet content-produktion
ABM-indsatsen står og falder med evnen til at levere skræddersyet content. Vi skaber personaliseret content ved at kombinere indsigter fra salg med marketing-eksekvering. Fx skræddersyede landingpages, unikke cases samt personlige film, blogindlæg, annoncer og quizzer.
Det gælder om at ramme den lige i røven, så nøglepersonerne engagerer sig i content, der afspejler både deres egne behov og deres virksomheds pain points og behov.
#3 Målrettet digital marketing
Vi kigger på marketingkanaler, der passer til dine kundeemner, men du kan næsten ikke sige ABM uden også at sige LinkedIn. For med LinkedIns værktøjer kan vi blandt andet integrere data fra salg og marketing og få overblikket over dine leads’ adfærd i realtid.
Når du i forvejen har en velfungerende inbound-maskine, så lav nålestiks-annoncering til en begyndelse.
#4 Effektmåling og evaluering
Måling og evaluering er afgørende for din succes. Derfor måler vi løbende, så vi kan kontrollere, justere og optimere din ABM-indsats.