Seminar
Marketing i det nye år: De største tendenser for CMO’en i 2026
Det nye år truer er lige på trapperne, og som CMO eller marketingansvarlig er du sikkert allerede kommet med bud på, hvad der skal prioriteres i 2026. Men hvad skal du egentlig forvente af 2026? Hvilke muligheder skal du opsøge, og hvilke trusler skal du undvige?
Marketingbudgetterne bevæger sig, AI vinder frem, og grænserne mellem brand og performance bliver mere flydende. Hvad betyder det for marketingafdelingen – og for den måde, vi tænker strategi, kreativitet og teknologi på?
Det giver Kristian og Esben et bud på under dette fokuserede morgenseminar, hvor du som CMO eller marketingansvarlig bliver introduceret til de centrale marketingtendenser for 2026.
Program for seminaret:
Vi løfter sløret for et udvalg af de tendenser, der kommer til at forme CMO-agendaen næste år – uden hype og uden at drukne dig i detaljer.
For hver tendens deler vi vores bud på en kompakt playbook – altså vores anbefalinger til, hvordan du klogt tilpasser dig tendenserne.
I løbet af seminarets to timer kan du regne med at få svar på:
- Hvad er de væsentligste betydende marketingtendenser anno 2026?
- Hvordan kan jeres virksomhed eller organisation drage fordel af tendenserne?
- Hvordan forbereder du som CMO jeres indsatser bedst muligt?
I forlængelse af vores seminar får du tilsendt Publicos CMO Playbook 2026, der sammenfatter tendenser og anbefalinger.
Tid og sted
København: Kosmopol, Fiolstræde 44, 1171 København
Tirsdag den 18. november 2025 kl. 9-11
Aarhus: Godsbanen, Skovgaardsgade 3, 8000 Aarhus
Onsdag den 19. november 2025 kl. 9-11
Publico byder på morgenmad og mulighed for at netværke fra kl. 8:30, så kom gerne i god tid.
Dine oplægsholdere er:
![]() |
![]() |
|
Esben Würtz Sørensen |
Kristian Østerby |
Tilmeld dig seminaret her:
Hvem er seminaret for?
Seminaret er målrettet CMO’er og marketingansvarlige i B2B-virksomheder og offentlige organisationer, der ønsker inspiration til at prioritere de rigtige indsatser i 2026.
No show fee
Vi vil gerne udnytte pladserne og sikre, at så mange som muligt får mulighed for at deltage. Derfor tillader vi os at opkræve et no show fee på 500 kr., hvis du ikke dukker op og ikke har meldt afbud senest to dage inden det seminar, du er tilmeldt.
Vi har generelt stor søgning på pladserne til Publicos seminarer, og derfor er der rift om pladserne.
I nogle tilfælde vil du i løbet af et par dage få en mail fra os om, at du er kommet på venteliste, også selvom du først har fået vores automatiske bekræftelse på din tilmelding.
Hvis du kommer fra et konkurrerende bureau eller er selvstændig konsulent inden for kommunikation eller marketing, kan du deltage mod en egenbetaling på kr. 1.900,-
Tak for din forståelse!

-modified-1.png?width=245&height=245&name=publico_kristian_01-photoaidcom-cropped%20(2)-modified-1.png)