Sådan gør vi, når vi ansætter
Ansøgningsprocessen
Vi ved, hvor bøvlede fejlrekrutteringer er – for begge parter. Og vi tror på, at den gode rekruttering handler om at finde sweetspots mellem dig og Publico i forhold til evner, indstilling og kultur.
Til opslåede stillinger hos Publico arbejder vi med en proces i fire trin:
1
Kandidater sender CV og motiveret ansøgning i tekst- og/eller videoformat
2
Samtale med to ledelses-repræsentanter og evt. relevant specialist (1 time) med efterfølgende case-opgave tilpasset den opslåede stilling (1 time)
3
IQ- og personlighedstest af de kandidater, der går videre fra samtale
4
Forhandling af vilkår og kontrakt med udvalgt kandidat.
Vores erfaring er, at netop disse elementer er bedst til at afdække, om der er et match mellem dig og os. De giver os indblik i dine kompetencer, erfaring, skills, personlighed og praktiske færdigheder.
Så vi bestræber os på en ærlig du får, hvad du ser-tilgang. Både du og vi skal kunne se potentialet i samarbejdet. Og det kræver et dybere spadestik end det lækre udstillingsvindue.
Vi håber, det giver dig lyst til at skrive ’Publico’ på ryggen.