Nogle sektorer har en særlig plads i vores hjerter, når vi scanner listen over vores 115 kunder. Finanssektoren er en af dem. Det handler ikke (kun) om, at vi finder stor faglig tilfredsstillelse i at hjælpe en sektor, nogle betragter som "banditter i habitter". Det handler (i endnu højere grad) om, at mennesker og virksomheder i finanssektoren kan noget vigtigt, som er svært at forklare. Det er her, vi kommer ind. Vi forvandler komplekse produkter og processer til hjælpsomme fortællinger med personlighed.
Måske arbejder du i et pensionsselskab, der skal finde ud af, hvordan du bedst udviser samfundsansvar gennem ESG-fonde?
Eller måske i en bank, der skal forny jeres "license to operate" og fastholde livslang loyalitet blandt kunder og investorer, der flirter med nye, digitale tjenester? Eller måske hos en kapitalforvalter, der skal positionere jeres spidskompetencer og fremhæve, hvordan værditilbudet skiller sig ud fra konkurrenternes?
Uanset hvad bruger vi hver dag vores dybdegående sektorkendskab til at hjælpe virksomheder i finansbranchen med at omdanne fordele til fortællinger, som vinder hjerter og hjerner I interessent-landskabet.
Gå på opdagelse på vores branche-side til finansvirksomheder
Her kan du blandt andet blive klogere på: personas, kernefortælling, video, tone of voice, sociale medier, (re)branding, krisekommunikation og issues management.
Mere konkret går vi i dybden med følgende kommunikationsfaglige emner, der alle er målrettet til dig (ja, dig!), der arbejder i finanssektoren: