Godmorgen! â
SÄ sidder du der igen med sÞvn i Þjenkrogen og ved at vÊre klar til fire fridage. Igen. Hvem havde egentlig troet, du kunne kÞre kold i at holde fri? MÄske er det pÄ tide med en hobby?
Hjemme hos mig har vi gang i sÄ mange husprojekter, at det fÞles som om, vi er dynamoen i et lokalt bygge-opsving i HÞjbjerg. Jeg er blevet bygherre pÄ flere Femern BÊlt-lignende projekter fra kÊlder til kvist med alt, hvad det indebÊrer af sms-koordinering med forskellige hÄndvÊrkeres (ikke eksisterende) kalendere. Men gang i hjulene og sÄ videre.
FÞr du stempler ud og helliger dig din nye hobby, kan du lige nÄ at sÊtte en blok med faglig inspiration i nÊste uges kalender. Det er pÄ tirsdag den 26. maj, du skal sÊtte kryds. Klokken 9.20. Not random at all.
Klokken 9.20 pÄ tirsdag giver jeg dig et webinarisk* indblik i, hvad forskningen siger om marketing i recession. Eller, det vil sige, der fik jeg smykket mig med tyvstjÄlne fjer. Det er Publicos bestyrelsesformand, Henrik Jensen med en fortid som erhvervsforsker, der gennemgÄr highlights fra recessions-forskningen. Jeg agerer blot Henriks pretty face-sidekick (tÊnk Carina vs. Bengt Burg, hvis du er gammel nok til den reference).
LĂŠs mere om webinaret her.
I dette nyhedsbrev kan du desuden lÊse om, hvad B2B-virksomheder kan lÊre af Rema 1000's kyllinge-emballage. Og om LinkedIn Stories. Du skal nemlig snart i gang med at demonstrere dine overlegne Snapchat-skills pÄ LinkedIn.
Der er ogsÄ en lille stak andre content-skumfiduser, som du selv kan scrolle ned til. Eksempelvis to on-demand webinarer om inbound marketing og krisekommunikation.
You can do it.
Venlig hilsen
Uffe đšâđŠČ â pĂ„ vegne af Team Publico
* Du skal nok ikke satse hele butikken pÄ det ord i Wordfeud.