Den familieejede virksomhed har en lang historik og en stærk kultur for at engagere sig i det omkringliggende samfund, hvilket både ses hos topledelsen og blandt medarbejderne. Virksomhedens store fokus på samfundsansvar og bæredygtige løsninger er et af de områder, der har dannet grundlaget for Publicos samarbejde med DIS.
I forbindelse med deres store fokus på CSR-området manglede DIS en platform, hvor en samlet kommunikation om deres CSR-indsats blev sat i spil. Publico har derfor hjulpet med indhold til et under-site på DIS’ hjemmeside, hvor virksomhedens CSR-arbejde bliver beskrevet under de fire temaer: miljø, mennesker, innovation og velgørenhed. Publico har gennem en stærk skriftlig formidling været med til at skabe et overskueligt og oplysende site, der viser DIS som den socialt ansvarlige ingeniørvirksomhed, de er.
Ud over produktionen af web-tekster har vi løbende hjulpet DIS/CREADIS med forskellige projektopgaver, herunder presseindsatser, hvor vi blandt andet har pitchet historier om store events med fokus på innovation eller andre nyheder i forretningen.