Klogere content
Nyheder
Hvis du oplever lort i jeres marketing-maskine, er du ikke alene. ’Enshittification’ har ramt både sociale medier og udøvelsen af content marketing. Men hvad er løsningen? Mit bud er klogere content med indbagt menneskelighed.
Er du klar til at omsætte knastør teori til saftig praksis? Som praktikant hos Publico får du indblik i maskinrummet i et professionelt kommunikationsbureau i hjertet af Aarhus.
Sidder du indimellem og hiver dig selv fortvivlet i håret over, at dine LinkedIn-genialiteter ikke får den opmærksomhed, de burde? Så er det måske på tide, at du lærer LinkedIns algoritme bedre at kende. Her får du tre væsentlige råd, der rykker dig til toppen af feedvisningen.
Udvalgte cases
Se alleEnvidan: Kommunikationsstrategi & Employer branding
Publico har hjulpet den rådgivende ingeniørvirksomhed Envidan med en omfattende rebranding-proces, der blandt andet involverede analyse, kommunikationsstrategi, kernefortælling, employer value proposition og kampagne-eksekvering.
KMC: Brandposition & Kernefortælling
Publico har hjulpet ingrediensvirksomheden KMC med at skærpe sin markedsposition via strategisk brand-positionering, content marketing, thought leadership og vedholdende kommunikation – i form af bl.a. artikler, whitepapers, webinarer og film.
Hent Publicos guide til brand-positionering
I Publicos workbook om brand-positionering får du en trin-for-trin guide til, hvordan du skaber en tydelig og differentierende brand-position for din virksomhed.
- Vores workbook er henvendt til dig, som sidder med virksomhedens forretningsudvikling, branding, kommunikation og/eller marketing. Vi håber, at du finder den hjælpsom i processen med at definere jeres brand-position.